flow-image
HPE

Få resultater med digitale transformasjonsinitiativer: CIOs tre nøkler for å sikre uovertruffen kundeopplevelse

Denne rapporten er publisert av HPE

pattern

Dagens' CIOs har fått oppgaven med å lede virksomhetene deres gjennom den neste bølgen av digital transformasjon, som skal skape en uovertruffen kundeopplevelse og sørge for at virksomheten holder seg konkurransedyktig i en tid der kundenes interaksjoner er på flere kanaler. Digital transformasjon er et stort felt med mye aktivitet, som berører alle aspekter av virksomheten og etterlater mange CIOs i tvil om hvor de skal starte.

Denne overordnede rapporten fra IDC skisserer opp tre pilarer for CIOs, som ruller ut initiativer til digital transformasjon for å levere uovertruffen kundeopplevelse. Den diskuterer hvordan metodene til DevOps er basert på rike data analysestrategier og smidige skyinfrastrukturer, som bidrar til å oppnå kontinuerlig innovasjon og levering mens kundeopplevelsen blir bedret. — Og det er det som er kjennetegnet til digital transformasjon.

Last ned denne rapporten og les mer om de grunnleggende elementene bak digital transformasjon, inkludert sky, DevOps og analyser av Big Data.

pattern

Relaterte kategorier
IT-håndtering

 

box-icon-download

LAST NED KOSTNADSFRITT VED Å FYLLE INN DINE DETALJER NEDENFOR

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. Alle dataene er beskyttet av våre personvernretningslinjer.

 Når du sender inn dette skjemaet, bekrefter du at du er minst 18 år gammel og at du godtar at selgeren(e) av denne ressursen kan kontakte deg med markedsføringsrelatert materiale enten på e-post eller telefon. Du kan hele tiden avslutte abonnementet. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Last ned nå