flow-image
GoToAssist

Årsaker til at GoToAssist ekstern støtte og informasjonsskranke går bedre sammen

Denne rapporten er publisert av GoToAssist

pattern

GoToAssist ekstern støtte gjør det lett å hjelpe eksterne kunder med teknologiproblemer. Med bare noen få trykk kan du se skjermen deres, feilsøke programvaren deres og til og med omstarte datamaskinen deres. Og slik kan komplekse problemer, som det før kanskje tok timer over telefon eller mail, raskt identifiseres og løses. 

I mellomtiden er informasjonsskranken GoToAssist, en utmerket måte å administrere IT tjenestene dine på. Du får full oversikt, ikke bare over alle kundehendelser, men også alle problemer, endringer og utgivelser som teamet ditt er involvert i. 

Nøkkelfordelene ved å ha begge verktøyene: 

  • Frigjør tid og senk kostnadene til IT support 
  • Oppnå total oversikt over dine IT tjenester
  • Effektiv arbeidsflyt for alle IT ansatte 
  • Det er enkelt å hjelpe kunder uavhengig av når eller hvor de er 

pattern

Relaterte kategorier
Programvare

 

box-icon-download

LAST NED KOSTNADSFRITT VED Å FYLLE INN DINE DETALJER NEDENFOR

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. Alle dataene er beskyttet av våre personvernretningslinjer.

 Når du sender inn dette skjemaet, bekrefter du at du er minst 18 år gammel og at du godtar at selgeren(e) av denne ressursen kan kontakte deg med markedsføringsrelatert materiale enten på e-post eller telefon. Du kan hele tiden avslutte abonnementet. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.comPlease agree to the conditions

Last ned nå